Maaf kesulitan melayari laman Prokhairy.com

Anda boleh melayari laman ini melalui http://www.prokhairy.blogspot.com Terima Kasih kerana melayari blog kami.admin: Bro Jinggo

Sunday, February 8, 2009

Perlantikan Jawatan Biro Promosi

PENGUMUMAN

Dengan persetujuan dari AJK ProKJ Fan Club, Paya Kumbuh telah dilantik sebagai Biro Promosi ProKJ Fan Club, namun Jawatan Biro Multimedia, Timbalan Multimedia, Timbalan Setiausaha 2 masih kekosong. (Biro Multimedia yang disandang oleh LeftFlank adalah jawatan sementara sehingga jawatan tersebut diisi oleh AJK yang baru)

Saya Bro Jinggo memohon kerjasama dari ahli lain untuk mengisi jawatan-jawatan tersebut. Kepada ahli yang berminat sila maklumkan kepada saya atau pun Timbalan saya.

Salam Setiakawan

BJ

6 comments:

mrf said...

semoga individu2 berkenaan bukan sahaja terus menyokong yb KJ tetapi harus berjuang menentang tohmahan dan fitnah pembangkang yang maha zalim..

antus said...

ade dapat elaun bulanan tak?
ni tgh gawat nie...

AriffSMB said...

A'kum...

Saya antara penyokong YB Khairy dan salah seorang yang memberi undi pencalonan kepada TB Khairy dalam persidangan Pemuda UMNO bBahagian yang lalu. Saya berminat untuk join dengan team pro KJ ni tanpa mengharapkan sebarang jawatan. Bagi saya YB Khairy seorang yang berani dan mempunyai banyak idea yang bernas. So, tolong guide saya untuk join proKJ Fan Club ni...

Bro Jinggo said...

Salam padiyappa...

Daftar Sebagai Ahli ProKJ Fan Club Disini

http://chatroll.com/signup

jika ada masaalah email saya bro.jinggo@yahoo.com

Bro Jinggo said...

Padiyappa kalau ada masa nanti kita jumpa d Pau nanti...

Terima kasih diatas sokongan padiyappa

BJ

AriffSMB said...

Terima kasih...